Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/20.500.12188/15545
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorИлиќ Пешиќ, Миленаen_US
dc.date.accessioned2021-11-29T14:58:14Z-
dc.date.available2021-11-29T14:58:14Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationИлиќ Пешиќ, М. (2021). Постигнувањата на учениците со посебни образовни потреби: следење, оценување, вреднување. Докторска дисертација. Скопје: Филозофски факултет.en_US
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12188/15545-
dc.descriptionДокторска дисертација одбранета во 2021 година на Филозофскиот факултет во Скопје, под менторство на проф. д–р Наташа Ангелоска Галевска.en_US
dc.description.abstractВклучувањето на децата со посебни образовни потреби во редовниот училиштен систем е во фокус на образовната практика во 21ви век. На учениците со посебни образовни потреби треба да им се обезбеди еднаква можност да го демонстрираат она што го научиле. Предмет на ова истражување се практиките на следење, оценување и вреднување на постигнувањата на учениците со посебни образовни потреби вклучени во редовно образование со процесот на инклузија и на ученици со ПОП во посебните училишта и паралелки. Вкупно 480 наставника и 335 родители зедоа учество во истражувањето. Прашалникот за наставници е адаптиран и прилагоден од прашалникот што се појавува во работата на Mc Millan (2001), Duncan и Noonan (2007), и Gursky (2008). Резултатите покажуваат дека постои разлика во пристапот што го користат наставниците кај учениците со посебни образовни потреби и учениците од редовната популација. Вложениот труд на ученикот е фактор со најголемо влијание во формирањето на оценката за разлика од споредувањето оцени од други професори коешто е најмалку застапено. Усната презентација на учениците е најчестиот користен вид на проценка на знаењето од странана наставниците, додека најмалку користени се есејските прашања. Наставниците кои работат со различни целни групи користат различни начини за процена на когнитивното ниво на постигнување. Постојат разлики во перцепцијата од страна на родителите во однос на проценувањето и оценувањето на знаењето на нивните деца кај учениците со ПОП и учениците од редовната популација.en_US
dc.language.isomken_US
dc.publisherФилозофски факултет, Скопјеen_US
dc.subjectученици со посебни образовни потреби, следење, оценување, вреднување.en_US
dc.titleПостигнувањата на учениците со посебни образовни потреби: следење, оценување, вреднувањеen_US
dc.typeThesisen_US
item.grantfulltextopen-
item.fulltextWith Fulltext-
Appears in Collections:UKIM 02: Dissertations from the Doctoral School / Дисертации од Докторската школа
Faculty of Philosophy 09: Dissertations from the Doctoral School / Дисертации од Докторската школа
Files in This Item:
File Description SizeFormat 
milicpesic2021.pdf2.32 MBAdobe PDFView/Open
Show simple item record

Page view(s)

197
checked on Jul 24, 2024

Download(s)

1,061
checked on Jul 24, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.