Ве молиме користете го овој идентификатор да го цитирате или поврзете овој запис:
http://hdl.handle.net/20.500.12188/19005
Наслов: | РАБОТА СО МАТЕМАТИЧКИ НАДАРЕНИ УЧЕНИЦИ ВО ПОЧЕТНОТО ОБРАЗОВАНИЕ – ВТОР ДЕЛ | Authors: | Glavche, Metodi Katerina Anevska Risto Malcheski |
Issue Date: | 28-окт-2020 | Abstract: | Содржините кои се изучуваат во наставата по математика овозможуваат диферен ција на наставата по математика уште во почетното образование. За таа цел е неопход но откривање и идентификување на математички надарените ученици и организирање на настава која ќе овозможи нивно побрзо напредување. Во [3] се дадени интегрални наставни програми за работа со математички надарените ученици во почетното образование, односно со учениците на возраст од 7 до 9 години. Во оваа работа е направен обид за изразботка на ваквa програмa за ученици на возраст од 9 до 10 години. Покрај тоа дел од разработената програма е поткрепен со соодветен систем задачи за работа со надарените ученици за математика од 9-10 годишна возраст. | URI: | http://hdl.handle.net/20.500.12188/19005 |
Appears in Collections: | Faculty of Pedagogy: Journal Articles |
Files in This Item:
File | Опис | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Zbornik_ 2 Truda_ Bitola 2020-165-172.pdf | 419.7 kB | Adobe PDF | View/Open |
Page view(s)
100
checked on 24.7.2024
Download(s)
80
checked on 24.7.2024
Google ScholarTM
Проверете
Записите во DSpace се заштитени со авторски права, со сите права задржани, освен ако не е поинаку наведено.