Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/20.500.12188/19005
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Glavche, Metodi | en_US |
dc.contributor.author | Katerina Anevska | en_US |
dc.contributor.author | Risto Malcheski | en_US |
dc.date.accessioned | 2022-06-17T11:42:37Z | - |
dc.date.available | 2022-06-17T11:42:37Z | - |
dc.date.issued | 2020-10-28 | - |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/20.500.12188/19005 | - |
dc.description.abstract | Содржините кои се изучуваат во наставата по математика овозможуваат диферен ција на наставата по математика уште во почетното образование. За таа цел е неопход но откривање и идентификување на математички надарените ученици и организирање на настава која ќе овозможи нивно побрзо напредување. Во [3] се дадени интегрални наставни програми за работа со математички надарените ученици во почетното образование, односно со учениците на возраст од 7 до 9 години. Во оваа работа е направен обид за изразботка на ваквa програмa за ученици на возраст од 9 до 10 години. Покрај тоа дел од разработената програма е поткрепен со соодветен систем задачи за работа со надарените ученици за математика од 9-10 годишна возраст. | en_US |
dc.language.iso | mk | en_US |
dc.title | РАБОТА СО МАТЕМАТИЧКИ НАДАРЕНИ УЧЕНИЦИ ВО ПОЧЕТНОТО ОБРАЗОВАНИЕ – ВТОР ДЕЛ | en_US |
dc.type | Journal Article | en_US |
item.grantfulltext | open | - |
item.fulltext | With Fulltext | - |
crisitem.author.dept | St. Kliment Ohridski Faculty of Pedagogy | - |
Appears in Collections: | Faculty of Pedagogy: Journal Articles |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Zbornik_ 2 Truda_ Bitola 2020-165-172.pdf | 419.7 kB | Adobe PDF | View/Open |
Page view(s)
100
checked on Jul 24, 2024
Download(s)
80
checked on Jul 24, 2024
Google ScholarTM
Check
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.