Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/20.500.12188/19005
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorGlavche, Metodien_US
dc.contributor.authorKaterina Anevskaen_US
dc.contributor.authorRisto Malcheskien_US
dc.date.accessioned2022-06-17T11:42:37Z-
dc.date.available2022-06-17T11:42:37Z-
dc.date.issued2020-10-28-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12188/19005-
dc.description.abstractСодржините кои се изучуваат во наставата по математика овозможуваат диферен ција на наставата по математика уште во почетното образование. За таа цел е неопход но откривање и идентификување на математички надарените ученици и организирање на настава која ќе овозможи нивно побрзо напредување. Во [3] се дадени интегрални наставни програми за работа со математички надарените ученици во почетното образование, односно со учениците на возраст од 7 до 9 години. Во оваа работа е направен обид за изразботка на ваквa програмa за ученици на возраст од 9 до 10 години. Покрај тоа дел од разработената програма е поткрепен со соодветен систем задачи за работа со надарените ученици за математика од 9-10 годишна возраст.en_US
dc.language.isomken_US
dc.titleРАБОТА СО МАТЕМАТИЧКИ НАДАРЕНИ УЧЕНИЦИ ВО ПОЧЕТНОТО ОБРАЗОВАНИЕ – ВТОР ДЕЛen_US
dc.typeJournal Articleen_US
item.grantfulltextopen-
item.fulltextWith Fulltext-
crisitem.author.deptSt. Kliment Ohridski Faculty of Pedagogy-
Appears in Collections:Faculty of Pedagogy: Journal Articles
Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Zbornik_ 2 Truda_ Bitola 2020-165-172.pdf419.7 kBAdobe PDFView/Open
Show simple item record

Page view(s)

100
checked on Jul 24, 2024

Download(s)

80
checked on Jul 24, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.