Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/20.500.12188/19485
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorМалцова Мироновска, Снежанаen_US
dc.date.accessioned2022-06-26T12:49:27Z-
dc.date.available2022-06-26T12:49:27Z-
dc.date.issued2010-
dc.identifier.citationМалцова Мироновска, Снежана (2010). Маркетинг концепција во средното образование на Република Македонија во услови на пазарна економија. Докторска дисертација. Скопје: Филозофски факултет, УКИМen_US
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12188/19485-
dc.descriptionДокторска дисертација одбранета во 2010 година на Филозофскиот факултет во Скопје, под менторство на проф. д–р Трајан Гоцевски.en_US
dc.language.isomken_US
dc.publisherФилозофски факултет, УКИМ, Скопјеen_US
dc.titleМаркетинг концепција во средното образование на Република Македонија во услови на пазарна економијаen_US
dc.typeThesisen_US
item.grantfulltextopen-
item.fulltextWith Fulltext-
Appears in Collections:Faculty of Philosophy 08: Dissertations preceding the Doctoral School / Дисертации пред Докторската школа
UKIM 01: Dissertations preceding the Doctoral School / Дисертации пред Докторската школа
Files in This Item:
File Description SizeFormat 
smalcovamironovska2010.pdf27.61 MBAdobe PDFView/Open
Show simple item record

Page view(s)

48
checked on Jul 24, 2024

Download(s)

113
checked on Jul 24, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.