Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/20.500.12188/29596
Title: Превенција од ризици и рано предупредување од насилство - (НЕ)Безбедност во Училиштата
Authors: Георгиевска, Софија 
Стојаноска Иванова, Татјана 
GJurovski, Marjan 
Keywords: насилство, булинг, безбедност, превенирање
Issue Date: 2023
Publisher: Филозофски факултет-Скопје, Универзитет „Св.Кирил и Методиј„-Скопје
Project: Публикацијата е резулат на научно-истражувачкиот проект „Безбедноста во училиштата - градење механизми на превенција од ризици и рано предупредување“ финансиран од Универзитетот „Св. Кирил и Методиј“ во Скопје за 2022/23 година на Филозофскиот факултет – Скопје
Abstract: Насилството врз децата е еден од најсериозните проблеми коj го загрозуваат нивниот развој, здравјето и добросостојбата, основните права, достоинството и можат да го доведат во прашање детскиот живот. Тоа се случува насекаде, во домот, училиштата или другите институции за детска грижа, на улиците. Голем дел од насилството врз децата останува скриено. Децата се плашат да го пријават заради стравот и поврзаноста со насилникот или затоа што насилството не го сметаат за нешто погрешно или невообичано туку како оправдана и неопходна казна за своите постапки. Децата жртви на насилство може да се чувствуваат виновни и да веруваат дека го заслужиле. Низ историјата, но и денес во различни култури физичкото казнување било и сеуште е еден од начините на дисциплинирање и воспитување на децата како во семејствата така и во училиштата.
URI: http://hdl.handle.net/20.500.12188/29596
Appears in Collections:Faculty of Philosophy 02: Monographs / Монографии

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ПУБЛИКАЦИЈА УКИМ ПРОЕКТ 2022 2023.pdfПревенција од ризици и рано предупредување од насилство - (НЕ)Безбедност во Училиштата1.18 MBAdobe PDFView/Open
Show full item record

Page view(s)

30
checked on Jul 11, 2024

Download(s)

6
checked on Jul 11, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.