Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/20.500.12188/4768
Title: | Односот помеѓу пристапот на учење, мотивацијата и постигнатите резултати | Other Titles: | The relationship between learning approaches, motivation and academic performance | Authors: | Јанчевска, Ивана Божиновска лазаревска, Зорица |
Keywords: | внатрешна и надворешна мотивација, длабински и површен пристап на учење, постигнати резултати | Issue Date: | 2016 | Publisher: | Annual of the Faculty of Economics - Skopje | Journal: | Годишник на Економски факултет - Скопје | Abstract: | Во текот на студирањето студентите се соочуваат со образовните програми кои се поставени во високото образование и кои им овозможуваат на студентите да дејствуваат и да учат во различни ситуации и на тој начин да се стекнат со потребните знаења, вештини, ставови, карактеристики на личноста кои ќе им помогнат да дејствуваат како квалификувани професионалци. Овој труд ги презентира резултатите од анкетното истражување на пристапот на учење и мотивациjата на студентите од трета и од четврта година на првиот циклус на студии на департман „Сметководство и ревизија“ при Економскиот факултет во Скопје. Според резултатите што ги добивме од истражувањето, сметаме дека високата надворешна и внатрешна мотивираност на студентите доведува до зголемување на длабинскиот пристап на учење по предметите Ревизија и Интерна ревизија, односно сè повисоката надворешна мотивираност кај студентите придонесува за постигнување на сè повисоки и подобри резултати по предметите Ревизија и Интерна ревизија, а со тоа и зголемување на интересот за учење и постигнување на своите лични цели. | URI: | http://hdl.handle.net/20.500.12188/4768 | ISSN: | 0489-0922 |
Appears in Collections: | Faculty of Economics 06: Annual of the Faculty of Economics - Skopje / Годишник на Економски факултет - Скопје |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
godisnik 2016.pdf | 9.46 MB | Adobe PDF | View/Open |
Page view(s)
114
checked on Jul 24, 2024
Download(s)
149
checked on Jul 24, 2024
Google ScholarTM
Check
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.