Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/20.500.12188/6851
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorTasevska Hadji Boshkova, Iskraen_US
dc.date.accessioned2020-02-11T18:47:04Z-
dc.date.available2020-02-11T18:47:04Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.issn0352-3055-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12188/6851-
dc.description.abstractТекстот претставува обид за синтетизирање и реафирмирање на исклучителниот научен потфат на професорот Ванчо Тушевски, изразен преку препрочитување и повторно промислување на неговата мошне инспиративна книга Нова македонска книжевност, објавена во 2008 година. Нашиот потфат за превреднување и повторно актуализирање на неговите согледувања не изникна само од пригодата која, на некој начин, ги поттикна овие редови (10 години од неговата смрт), туку и од желбата за проникнување во неговиот импресивен научен подвиг, кој остави силен печат во македонската наука за книжевноста, како и во македонската култура воопшто.en_US
dc.language.isomken_US
dc.publisherФилолошки факултет „Блаже Конески“en_US
dc.relation.ispartofСлавистички студии бр. 18, Списание на Катедрата за славистика. Скопје: Универзитет „Св. Кирил и Методиј“, Филолошки факултет „Блаже Конески“, 2018, стр. 309-322.en_US
dc.subjectВанчо Тушевски, македонска книжевност, 19 век, книжевноисториски метод, интерпретација на текст.en_US
dc.titleПрофесорот Ванчо Тушевски и неговиот придонес кон откривањето на словенските културни врскиen_US
dc.typeArticleen_US
item.fulltextWith Fulltext-
item.grantfulltextopen-
crisitem.author.deptBlaze Koneski" Faculty of Philology-
Appears in Collections:Faculty of Philology: Journal Articles
Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Професорот Ванчо Тушевски и неговиот придонес.pdf335.54 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show simple item record

Page view(s)

132
checked on Jul 24, 2024

Download(s)

173
checked on Jul 24, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.