Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/20.500.12188/14499
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Ачковска Лешковска, Елена | en_US |
dc.date.accessioned | 2021-08-30T14:34:15Z | - |
dc.date.available | 2021-08-30T14:34:15Z | - |
dc.date.issued | 2004 | - |
dc.identifier.citation | Ачковска Лешковска, Елена (2004). Имплицитниот концепт на ,,надарен ученик“ кај наставниците од основни и средни училишта. Годишен зборник на Филозофскиот факултет 57, 157–176. | en_US |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/20.500.12188/14499 | - |
dc.language.iso | mk | en_US |
dc.publisher | Филозофски факултет, Скопје | en_US |
dc.relation.ispartof | Годишен зборник на Филозофскиот факултет / Annuaire de la Faculté de Philosophie | en_US |
dc.title | Имплицитниот концепт на ,,надарен ученик“ кај наставниците од основни и средни училишта | en_US |
dc.type | Journal Article | en_US |
item.grantfulltext | open | - |
item.fulltext | With Fulltext | - |
crisitem.author.dept | Faculty of Philosophy | - |
Appears in Collections: | Faculty of Philosophy 04: Journal Articles / Статии во научни списанија |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
GZ57.14. Ачковска-Лешковска, Е. - Имплицитниот концепт на ,,надарен ученик“ кај наставниците од основни и средни училишта.pdf | 1.59 MB | Adobe PDF | View/Open |
Page view(s)
72
checked on Jul 24, 2024
Download(s)
8
checked on Jul 24, 2024
Google ScholarTM
Check
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.