Ве молиме користете го овој идентификатор да го цитирате или поврзете овој запис:
http://hdl.handle.net/20.500.12188/14499
Наслов: | Имплицитниот концепт на ,,надарен ученик“ кај наставниците од основни и средни училишта | Authors: | Ачковска Лешковска, Елена | Issue Date: | 2004 | Publisher: | Филозофски факултет, Скопје | Source: | Ачковска Лешковска, Елена (2004). Имплицитниот концепт на ,,надарен ученик“ кај наставниците од основни и средни училишта. Годишен зборник на Филозофскиот факултет 57, 157–176. | Journal: | Годишен зборник на Филозофскиот факултет / Annuaire de la Faculté de Philosophie | URI: | http://hdl.handle.net/20.500.12188/14499 |
Appears in Collections: | Faculty of Philosophy 04: Journal Articles / Статии во научни списанија |
Files in This Item:
File | Опис | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
GZ57.14. Ачковска-Лешковска, Е. - Имплицитниот концепт на ,,надарен ученик“ кај наставниците од основни и средни училишта.pdf | 1.59 MB | Adobe PDF | View/Open |
Записите во DSpace се заштитени со авторски права, со сите права задржани, освен ако не е поинаку наведено.