Ве молиме користете го овој идентификатор да го цитирате или поврзете овој запис: http://hdl.handle.net/20.500.12188/14499
Наслов: Имплицитниот концепт на ,,надарен ученик“ кај наставниците од основни и средни училишта
Authors: Ачковска Лешковска, Елена 
Issue Date: 2004
Publisher: Филозофски факултет, Скопје
Source: Ачковска Лешковска, Елена (2004). Имплицитниот концепт на ,,надарен ученик“ кај наставниците од основни и средни училишта. Годишен зборник на Филозофскиот факултет 57, 157–176.
Journal: Годишен зборник на Филозофскиот факултет / Annuaire de la Faculté de Philosophie
URI: http://hdl.handle.net/20.500.12188/14499
Appears in Collections:Faculty of Philosophy 04: Journal Articles / Статии во научни списанија

Прикажи целосна запис

Page view(s)

72
checked on 24.7.2024

Download(s)

8
checked on 24.7.2024

Google ScholarTM

Проверете


Записите во DSpace се заштитени со авторски права, со сите права задржани, освен ако не е поинаку наведено.