Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/20.500.12188/26510
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorDIBRA-ZEQIRI FARKETAen_US
dc.date.accessioned2023-05-18T18:24:51Z-
dc.date.available2023-05-18T18:24:51Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citation/en_US
dc.identifier.issn1857-9485 (PRINT)-
dc.identifier.issn2545-4919 (online)-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12188/26510-
dc.description/en_US
dc.description.abstractAbstrakt Në terminologjinë tonë pedagogjike termi lektyrë përdoret me një domethënie specifike, që vërtetohet edhe me përdorimin e emërtimeve të shumta si: lektyrë letrare, lektyrë shkollore, lektyrë shtëpiake, lektyrë e detyrueshme, lektyrë e zgjedhur etj. Me përdorimin e këtyre emërtimeve synohet të bëhet kufizimi dhe distancimi nga veprat e tjera letrare që i lexojnë nxënësit, por të cilat nuk janë të parapara si lektyra shkollore/shtëpiake. Lektyra zë një vend të rëndësishëm në programin mësimor të lëndës së gjuhës amtare, detyrat dhe funksionet që dalin drejtpërsëdrejti nga leximi i saj janë të shumta, por mbi të gjitha ajo synon: ta nxisë nxënësin të punojë në mënyrë të pavarur me librin; të mundet nxënësi në mënyrë të pavarur të sjellë gjykime mbi vlerën ideoartistike të veprës letrare; ta zgjerojë kreativitetin dhe imagjinatën; ta pasurojë fjalorin; të ngjallë dashuri ndaj gjuhës dhe letërsisë; ta përmirësojë kulturën e të shprehurit me gojë dhe me shkrim etj. Paralelisht me këtë duhet theksuar se një ndër rolet dhe funksionet që arrihet të realizohet gjatë leximit dhe interpretimit të saj është ai edukativo-arsimor. Ora e lektyrës duhet t’i udhëzojë dhe aftësojë me sukses nxënësit që të mund të lexojnë, kuptojnë, përjetojnë, ta gjejnë veten në botën që ndeshin në veprat që lexojnë dhe pozitivisht ta formojnë personalitetin e tyre të ri. Gjykojmë, se lektyra duhet kuptuar dhe përdorur si përmbajtje, mënyrë, mjet, formë, aktivitet dhe kusht për ngritjen e kulturës së leximit te nxënësit në kushte dhe rrethana konkrete pedagogjike në shkollë dhe qëllimisht të vazhduara në kushte dhe rrethana familjare/shtëpi.en_US
dc.description.sponsorshipUniversity of Tetova, Republic of North Macedoniaen_US
dc.language.isoalen_US
dc.publisherALBANOLOGJIA - INTERNATIONAL JOURNAL OF ALBANOLOGYen_US
dc.relationSeminari XII Nderkombetar i Albanologjiseen_US
dc.relation.ispartof/en_US
dc.relation.ispartofseriesALBANOLOGJIA/ Vol.6/No.11-12;96-100-
dc.subjectlektyra, leximi, nxënësi, shkolla, mësuesien_US
dc.titleLEKTYRA SHKOLLORE DHE FUNKSIONI I SAJen_US
dc.title.alternative/en_US
dc.typeArticleen_US
dc.relation.conferenceSkenderbeu mes historise dhe letersiseen_US
item.grantfulltextopen-
item.fulltextWith Fulltext-
Appears in Collections:Faculty of Philology: Conference papers
Files in This Item:
File Description SizeFormat 
LEKTYRA SHKOLLORE DHE FUNKSIONI I SAJ.pdf233.37 kBAdobe PDFView/Open
Show simple item record

Page view(s)

37
checked on Jul 24, 2024

Download(s)

113
checked on Jul 24, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.