Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/20.500.12188/29051
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorМилена Касапоска-Чадловскаen_US
dc.date.accessioned2024-01-21T16:35:25Z-
dc.date.available2024-01-21T16:35:25Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.isbn978-608-244-787-2-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12188/29051-
dc.description.abstractПри изучувањето на францускиот јазик граматиката отсекогаш им претставувала голем предизвик на македонските ученици. Генерално, кај нив преовладува впечатокот дека францускиот јазик и неговите граматички правила се едни од најкомплицираните меѓу граматиките на странските јазици кои се застапени во македонскиот образовен систем. Поттикнати од тоа, сакавме да дознаеме дали тој впечаток можеби се должи на обемот во кој е застапена граматиката во учебниците, на начинот на кој се претставени граматичките правила или на несоодветноста на понудените граматички вежби. Поконкретно, наш предмет на интерес во трудот се граматичките содржини во учебните помагала по француски јазик во македонското средно гимназиско образование. Анализата ќе опфати дел од учебниците кои се одобрени за работа на ова образовно ниво, односно: Agenda 2 (Hachette) и Version Originale 3 (Maison des Langues). Првиот аспект кој ќе биде разгледан се однесува на граматичкиот пристап кој е застапен во секој учебник поединечно, додека вториот аспект го опфаќа типот на вежби кои се предложени за усвојување на граматичките содржини. Нашата цел е да провериме дали граматичките содржини и начинот на кој тие се претставени во учебниците одговараат на современите пристапи во методиката на странскиот јазик.en_US
dc.language.isomken_US
dc.relation.ispartofЗборник трудови од Петта меѓународна научна конференција „Филко: филологија, култура и образование“en_US
dc.subjectграматика, француски јазик, учебник, средно образованиеen_US
dc.titleГраматиката во учебниците по француски јазик за средно образованиеen_US
dc.typeArticleen_US
dc.relation.conferenceПетта меѓународна научна конференција „Филко: филологија, култура и образование“en_US
item.grantfulltextopen-
item.fulltextWith Fulltext-
Appears in Collections:Faculty of Philology: Conference papers
Show simple item record

Page view(s)

23
checked on Jul 11, 2024

Download(s)

4
checked on Jul 11, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.