Ве молиме користете го овој идентификатор да го цитирате или поврзете овој запис: http://hdl.handle.net/20.500.12188/29051
Наслов: Граматиката во учебниците по француски јазик за средно образование
Authors: Милена Касапоска-Чадловска
Keywords: граматика, француски јазик, учебник, средно образование
Issue Date: 2020
Journal: Зборник трудови од Петта меѓународна научна конференција „Филко: филологија, култура и образование“
Conference: Петта меѓународна научна конференција „Филко: филологија, култура и образование“
Abstract: При изучувањето на францускиот јазик граматиката отсекогаш им претставувала голем предизвик на македонските ученици. Генерално, кај нив преовладува впечатокот дека францускиот јазик и неговите граматички правила се едни од најкомплицираните меѓу граматиките на странските јазици кои се застапени во македонскиот образовен систем. Поттикнати од тоа, сакавме да дознаеме дали тој впечаток можеби се должи на обемот во кој е застапена граматиката во учебниците, на начинот на кој се претставени граматичките правила или на несоодветноста на понудените граматички вежби. Поконкретно, наш предмет на интерес во трудот се граматичките содржини во учебните помагала по француски јазик во македонското средно гимназиско образование. Анализата ќе опфати дел од учебниците кои се одобрени за работа на ова образовно ниво, односно: Agenda 2 (Hachette) и Version Originale 3 (Maison des Langues). Првиот аспект кој ќе биде разгледан се однесува на граматичкиот пристап кој е застапен во секој учебник поединечно, додека вториот аспект го опфаќа типот на вежби кои се предложени за усвојување на граматичките содржини. Нашата цел е да провериме дали граматичките содржини и начинот на кој тие се претставени во учебниците одговараат на современите пристапи во методиката на странскиот јазик.
URI: http://hdl.handle.net/20.500.12188/29051
ISBN: 978-608-244-787-2
Appears in Collections:Faculty of Philology: Conference papers

Прикажи целосна запис

Page view(s)

23
checked on 11.7.2024

Download(s)

4
checked on 11.7.2024

Google ScholarTM

Проверете


Записите во DSpace се заштитени со авторски права, со сите права задржани, освен ако не е поинаку наведено.