Ве молиме користете го овој идентификатор да го цитирате или поврзете овој запис:
http://hdl.handle.net/20.500.12188/7074
Наслов: | Гротескното преобликување како можност за жанровска интерференција (од Аристофан до Сервантес) | Authors: | Tasevska Hadji Boshkova, Iskra | Issue Date: | 2013 | Publisher: | Друштво за компаративна книжевност на Македонија и Друштво на класични филолози „Антика“ | Source: | Сите лица на смешното – од антиката до денес (Зборник на трудови од научната работилница одржана на 11 мај 2012 година). Скопје: Друштво за компаративна книжевност на Македонија и Друштво на класични филолози „Антика“, 2013, 183-192. | Conference: | Научна работилница одржана на 11 мај 2012 година. | Abstract: | This text aims to underline the very nature of grotesque, its qualities, and literary theory that highlight its peculiarities (Bakhtin, Hugo, Kaiser, etc.). Grotesque is being defined as a sort of mixture that comprises of diverse elements, in order to provoke artistic heterogeneity. Seen through historically remote literary works, grotesque is a form of depiction, which catalyzes generic transformation and the correlation of different genres, and it is being transformed at the same time. The means of grotesque depiction vary from character building and humor in Aristophanes, to reconstruction of characters and dramatic/novelistic situations in Plautus and Cervantes. These examples illustrate the aesthetic essence of grotesque, recreated through Plato’s imaginations of Eros. | URI: | http://hdl.handle.net/20.500.12188/7074 | ISBN: | 978-9989-2616-3-3 |
Appears in Collections: | Faculty of Philology: Conference papers |
Files in This Item:
File | Опис | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Гротескното преобликување како можност за жанровска интерференција.pdf | 263.92 kB | Adobe PDF | ![]() View/Open |
Page view(s)
83
checked on 24.7.2024
Download(s)
830
checked on 24.7.2024
Google ScholarTM
Проверете
Записите во DSpace се заштитени со авторски права, со сите права задржани, освен ако не е поинаку наведено.