Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/20.500.12188/9911
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Тасевска, Алма | en_US |
dc.contributor.author | Томевска Илиевска, Елизабета | en_US |
dc.contributor.author | Ризова, Елена | en_US |
dc.date.accessioned | 2021-01-23T23:27:36Z | - |
dc.date.available | 2021-01-23T23:27:36Z | - |
dc.date.issued | 2016 | - |
dc.identifier.citation | Тасевска, А., Томевска-Илиевска, Е. и Ризова, Е. (2016). Прашањето за ритамот како стратегија за планирање во Валдорфската теорија, Годишен зборник, 69, pp. 61-71. | en_US |
dc.identifier.issn | 0350-1892 | - |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/20.500.12188/9911 | - |
dc.description.abstract | Во светската педагошка теорија и практика егзистираат повеќе модели на воспитно-образовна работа во предучилишното, основното и средното воспитание и образование. Појавата на овие модели иницирала поинаков пристап 60 воспитувањето и образованието на децата и учениците, којшто ce темели врз влијателните научни достигнувања за развојот на детето во овој период. Со појавата на демократскиот политички плурализам ce отвораат можностите кон никнување на т.н. образовен плурализам кој води кон спектар на образовни алтернатиеи и можности. Дел од овој концепт ce идеите на Рудолф Штајнер, преточени во образовна филозофија која според сеоите карактеристики е сама no себе својствена и оригинална. Валдорфската педагогија претстаеува еден од ретките модели кој своите педагошки сфаќања, идеи и тенденции ги имплементира во многу специфична дидактичко-методска консталација. Во таа смисла, посебен акцент во овој текст ce придава на прашањето за ритамот како основна стратегија во планирање и програмирање на воспитно-образовниот процес. | en_US |
dc.language.iso | mk | en_US |
dc.publisher | Филозофски факултет, Скопје | en_US |
dc.relation.ispartof | Годишен зборник на Филозофскиот факултет | en_US |
dc.subject | ритам, стратегија, планирање, Валдорфска педагодија | en_US |
dc.title | Прашањето за ритамот како стратегија за планирање во Валдорфската теорија | en_US |
dc.type | Journal Article | en_US |
item.grantfulltext | open | - |
item.fulltext | With Fulltext | - |
crisitem.author.dept | Faculty of Philosophy | - |
crisitem.author.dept | Faculty of Philosophy | - |
crisitem.author.dept | Faculty of Philosophy | - |
Appears in Collections: | Faculty of Philosophy 04: Journal Articles / Статии во научни списанија |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
GZ69.07. Тасевска, А. et al. - Прашањето за ритамот како стратегија за планирање во Валдорфската педагогија.pdf | 708.51 kB | Adobe PDF | View/Open |
Page view(s)
118
checked on Jul 24, 2024
Download(s)
25
checked on Jul 24, 2024
Google ScholarTM
Check
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.