Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/20.500.12188/9911
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorТасевска, Алмаen_US
dc.contributor.authorТомевска Илиевска, Елизабетаen_US
dc.contributor.authorРизова, Еленаen_US
dc.date.accessioned2021-01-23T23:27:36Z-
dc.date.available2021-01-23T23:27:36Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationТасевска, А., Томевска-Илиевска, Е. и Ризова, Е. (2016). Прашањето за ритамот како стратегија за планирање во Валдорфската теорија, Годишен зборник, 69, pp. 61-71.en_US
dc.identifier.issn0350-1892-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12188/9911-
dc.description.abstractВо светската педагошка теорија и практика егзистираат повеќе модели на воспитно-образовна работа во предучилишното, основното и средното воспитание и образование. Појавата на овие модели иницирала поинаков пристап 60 воспитувањето и образованието на децата и учениците, којшто ce темели врз влијателните научни достигнувања за развојот на детето во овој период. Со појавата на демократскиот политички плурализам ce отвораат можностите кон никнување на т.н. образовен плурализам кој води кон спектар на образовни алтернатиеи и можности. Дел од овој концепт ce идеите на Рудолф Штајнер, преточени во образовна филозофија која според сеоите карактеристики е сама no себе својствена и оригинална. Валдорфската педагогија претстаеува еден од ретките модели кој своите педагошки сфаќања, идеи и тенденции ги имплементира во многу специфична дидактичко-методска консталација. Во таа смисла, посебен акцент во овој текст ce придава на прашањето за ритамот како основна стратегија во планирање и програмирање на воспитно-образовниот процес.en_US
dc.language.isomken_US
dc.publisherФилозофски факултет, Скопјеen_US
dc.relation.ispartofГодишен зборник на Филозофскиот факултетen_US
dc.subjectритам, стратегија, планирање, Валдорфска педагодијаen_US
dc.titleПрашањето за ритамот како стратегија за планирање во Валдорфската теоријаen_US
dc.typeJournal Articleen_US
item.grantfulltextopen-
item.fulltextWith Fulltext-
crisitem.author.deptFaculty of Philosophy-
crisitem.author.deptFaculty of Philosophy-
crisitem.author.deptFaculty of Philosophy-
Appears in Collections:Faculty of Philosophy 04: Journal Articles / Статии во научни списанија
Show simple item record

Page view(s)

118
checked on Jul 24, 2024

Download(s)

25
checked on Jul 24, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.