Ве молиме користете го овој идентификатор да го цитирате или поврзете овој запис:
http://hdl.handle.net/20.500.12188/9911
Наслов: | Прашањето за ритамот како стратегија за планирање во Валдорфската теорија | Authors: | Тасевска, Алма Томевска Илиевска, Елизабета Ризова, Елена |
Keywords: | ритам, стратегија, планирање, Валдорфска педагодија | Issue Date: | 2016 | Publisher: | Филозофски факултет, Скопје | Source: | Тасевска, А., Томевска-Илиевска, Е. и Ризова, Е. (2016). Прашањето за ритамот како стратегија за планирање во Валдорфската теорија, Годишен зборник, 69, pp. 61-71. | Journal: | Годишен зборник на Филозофскиот факултет | Abstract: | Во светската педагошка теорија и практика егзистираат повеќе модели на воспитно-образовна работа во предучилишното, основното и средното воспитание и образование. Појавата на овие модели иницирала поинаков пристап 60 воспитувањето и образованието на децата и учениците, којшто ce темели врз влијателните научни достигнувања за развојот на детето во овој период. Со појавата на демократскиот политички плурализам ce отвораат можностите кон никнување на т.н. образовен плурализам кој води кон спектар на образовни алтернатиеи и можности. Дел од овој концепт ce идеите на Рудолф Штајнер, преточени во образовна филозофија која според сеоите карактеристики е сама no себе својствена и оригинална. Валдорфската педагогија претстаеува еден од ретките модели кој своите педагошки сфаќања, идеи и тенденции ги имплементира во многу специфична дидактичко-методска консталација. Во таа смисла, посебен акцент во овој текст ce придава на прашањето за ритамот како основна стратегија во планирање и програмирање на воспитно-образовниот процес. | URI: | http://hdl.handle.net/20.500.12188/9911 | ISSN: | 0350-1892 |
Appears in Collections: | Faculty of Philosophy 04: Journal Articles / Статии во научни списанија |
Files in This Item:
File | Опис | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
GZ69.07. Тасевска, А. et al. - Прашањето за ритамот како стратегија за планирање во Валдорфската педагогија.pdf | 708.51 kB | Adobe PDF | View/Open |
Page view(s)
118
checked on 24.7.2024
Download(s)
25
checked on 24.7.2024
Google ScholarTM
Проверете
Записите во DSpace се заштитени со авторски права, со сите права задржани, освен ако не е поинаку наведено.